kolmapäev, 1. august 2007

üldised folgimuljed


Selleaastane folk oli mitut puhku kuidagi imelik. Arvult mu üheksas, vahepeal pole ühtegi vahele jäänud. Teine aasta, kus ma ei oska passi vaid kulgen sisekontserditel, vabal laval ja ühe päevapiletiga. Neljapäeval kesklinna kontserdipaikadesse ei jõudnud, käisin Karksi kirikus ja Suures toas. Kõige hiljem jõudsin neljast päevast koju kell 2 öösel (????), pääd purju ega nahka tantsimisest märjaks kogu festivali jooksul ei saanudki. Hakkan vist vanaks jääma :D.
Ka ei olnud sel aastal ühtegi väga emotsionaalset elamust, võimalik et põjuseks see, et mitut esinejat kuulasin teistkordselt. Laupäeva õhtul oli toidutänaval vastikult palju inimesi. Enamus neist mitte- festivalikülastajad ehk siis kohalikud jorrid ja näitsikud, kellest nii mitmedki dzinnipurk käes niisama festivaliõhku nautelesid. Näha oli ka !mitmeid persoone, kes karnevaliriietus seljas räuskasid, et mitu päeva siin veel see pidu kestab. Nähtus, mida ma varem õllesummeril olen kohanud. Aga nii ta läheb iga üritusega, mis üha rohkem ja rohkem massidesse läheb. Vabal laval juuakse juba ammu niisama, nüüd siis juba on ka toidutänaval purjus jorridel võimalik sulle ette koperdada.
Andsime sõbraga Raadio 3-le intervjuu Tallinna tänava kaupluste vahepeal. Ei saanudki hästi aru, kas need vennad olid päris või mitte. Igatahes oli nii nende näoilmest kui küsimustest näha, et nad on Pärnust Sundance`ilt võimaiteamis- festivalilt tulnud. Poindiga jutt, et miks peaks festivalile tulema neid eriti ei huvitanud. Peamine küss oli ikka selles, et miks peaks tulema, kui tasuta õlut ei anta :D. Mu kaaslanna ristiti kohe autopedeks, kui ta mainis peale minu vastusest küsimusele, et miks ei peaks tulema VPMF-le (näiteks pole jalgu all), et võib ju ka tulla autoga. Meil igatahes oli lõbus ning saime päris parajalt naeru kihistada. Aga tõesti kui need tüübid on raadiokorrespondendid, siis maitea…..:D.
Aga aitab virinast.

Midagi ägedat ka. Seda nüüd küll mina ei näinud ise, kuid head inimesed rääkisid. Nad olla näinud folgil saparozetsit millel oli silt "Uhke auto on ainult vaesuse varjamiseks". :D! Pühendatud kõigile sapakaomanikele! Õnnestus mulgi tänu häädele inimestele helerohelise nimetatud mobiiliga folgilinna saabuda.


Kommentaare ei ole: