esmaspäev, 1. oktoober 2007

Nii pehme, karvane!

Kui ma koju saabun jookseb ta mulle ukse peale vastu. Kui ma teda kutsun, siis ta tuleb joostes minu juurde ning teda silides hakkab ta rahulolevalt norisema. Eriti meeldib talle vile peale kohale joosta. Öösel ronib ta mu jalutsisse, otsekui mulle märku andes, et nüüd on aeg teki alla kobida. Praegu istub ta mu !turja peal.

Hoolimata sellest, et meie arvamused laua peal käimisest, kappidesse pugemisest, vinüülimängija peal lamasklemisest, õppimise ajal konstantsest kräunumisest, lillevaaside püstipüsimisest, õhtu läbi šampanjakorgi mööda põrandat lõgistamisest ja öösel mööda tuba ülehelikiirusel tormamisest erinevad kardinaalselt, on mul ülihea meel tema külaliseks olemisest :).

Njäuh!


4 kommentaari:

m ütles ...

mis sul on kass nüüd või??:S

Littlewing ütles ...

noh, veel kuni pühapäevani, kuni omanik Sitsiiliast tagasi tuleb. Mul on plaan hakata kutseliseks kassihoidjaks :P. Treenin!

Anonüümne ütles ...

Kassi hoidmist oled juba harjutanud ja nagu näha naudid seda. Varsti lähme siis laste peale üle jah? ;) Kevadel lubasid ju...

Tulevikus punaste tenkude omaniku võõrustaja (no nii u 20 aastat või nii)

Littlewing ütles ...

noooh, eks mul aega on selle kiire asjaga...
Ma enne harjutan Sinu omaga :P.