esmaspäev, 7. september 2009

Some people live a lifetime in a minute

Käisin eelmisel nädalal salsakursustel, ühe tunniga jõudis põhisamme õppida ja harjutada. Seda "ladinaameerikat" ma pole enda seest veel päris ülesse leidnud, kuigi mulle meeldib salsa paaristantsuna sh kõiksugused keerutused ja nipid, mis edasijõudnute tasemega kaasnevad. Väga esteetiline on oskajaid tantsupõrandal näha. Ehk siis ongi asi selles, et veel ise algaja olen.
Juutuubis tantsuvideosid lapates tunduvad vahvad lindy-hop ning muud svingtantsud. Aga miskipärast on minu lemmikud just põhjamaised valsid ja tangod, kuigi puusa panevad nõksuma ka bluusid ja sving, rokenrollist ja jive`st rääkimata. Valsi kiirusest, kergusest ja rõõmuõhangust ning tango kirglikkusest mööda aga ei saa. Tänaõhtuseks maiuspalaks üks tuntumaid filmitangosid - Al Pacino ja Gabrielle Anwar "Scent of a woman".
Kel kannatust napib võib alustada neljandast minutist või siis lugeda uuesti postituse pealkirja... ja leida see 10 minutit.

4 kommentaari:

=E= ütles ...

Varahommikusne meeleolulooja leitud - tänud! Sellised mehed muidugi tekitavad alati külmavärinaid...

=E= ütles ...

Ja selle peale lähed Sa hulluks. Garanteeritud. http://www.dance2tango.net/2008/11/tango-films-and-tango-scenes-in-movies.html

Littlewing ütles ...

=E= Sa oled jõhker :D! Mu iseproovimise põdemissektsioon jõuab nüüd täiesti uuele levelile ....

Littlewing ütles ...

ja see muusika on nii-nii ilus....