neljapäev, 24. september 2009

I wish...

Miks on hea vahepeal haige olla? Siis jõuab teha neid asju, mida tavaliselt ei jõua. Kerge palavik möödub kohe kiiremini kui lugeda raamatuid ja vaadata Alo TV-d. Sealt tuleb vahepeal täiesti uskumatuid salvestusi- folgiesinejad Regiööl esinemas Antoniuse õue vihmas, Riho Sibul koos Jaak Tuksamiga Ultima Thule "Videvikku" laulmas, Fixi kontsertsalvestusi, Kärt Johanson ja Tõnis Mäe duett, ohtralt Jää-äärt. Kõik see on kuidagi väga "Tartu". Ja nii hea!

Minevikuihalusel oleks nagu kaks külge- ühelt poolt on see juba nö kapitalismuse poolt kodustatud. Mitmeid tooteid müüakse retrodisainiga ning moerõivadki laenavad palju möödunud aegade esteetikalt, mitmed kostüümidraamad on filmiturul kassat tegemas. Teiselt poolt ma ei saa sinna midagi teha, et mulle meeldivad asjad/ mustrid/laululood, mis on vanad. Neil on oma hing ja lugu mida rääkida. Minu jaoks.

Käesolevaga tervitan Indrekut! Ta aimab miks. Kuulake, millest Sandi laulab!

2 kommentaari:

=E= ütles ...

Ououooouuuuu... I was born too late. Väga hurmav öine muusikapala. Olen lummuses.

. ütles ...

Ma arvasin, et ma olen ainukene, kes vaimustub vanadest lugudest ja kõigest mis oli kunagi.. siis. Aga tore teada, et nii see ei ole.