neljapäev, 31. mai 2012

R.I.P piletitapeedile


Kas mäletad seda magusat kibedust, kui midagi, mis on juba tükk aega olnud ja osakene Sinust, saab ükskord otsa? Seda tunnet, et selle aeg on läbi, kuid millegi uue aeg pole veel käes. Selline kergelt ebamugav vahepealne olek. On kahju aga mitte enam liiga palju, sest ma tean, et tuleb uus ja teistmoodi. Nostalgiline tunne siiski.

Seoses toas algava remondiga võtsin maha oma 10 aastat täienenud "tapeedi" kõiksugu ürituste ja kohtade- reiside piletitest, kus olen selle aja jooksul käinud.

2 kommentaari:

Wikmanipoisilik džentelmen ütles ...

Kui kahju. Isegi mina olen sellega tõtt vahtinud ja juba siis oli sel meeletu kultuurikiht peal.

Kasvata uus tapeet!

Littlewing ütles ...

Tänks, Bobik!
Ei ole midagist, nüüd tuleb klassikaline daami buduaar- bedroom....näääh..kui minu moodi, siis mitte päris klassikaline siiski, sest see oleks ju igav. Eks ma vist lamineerin oma 10 aastat kultuurat ära ja mõtlen teistele viisidele, kuidas esiteks oma nartsissismi säilitada ja teiseks presenteerida. Any other offers?