esmaspäev, 23. jaanuar 2012

Noore neiu saladuste laegas ehk "... ei tule iial tagasi..."

Seoses vanematekodus kappide koristamisega juhtus mulle kätte nö reliikvialaegas, kus mingist varajasest lapsepõlvest kuni vist 9nda klassi lõpuni oma ülisalajasi ja reliikviastaatusega asju säilitasin. Täitsa põnev avastada, mis kunagi taolise staatuse pälvinud.

Laekas olid:
- mõned pildid seriaalis The Heights mänginud näitlejatest: Zachary Thorne, Jamie Walters ja Cheryl Pollack
- kimp kunstkannikesi
- maavanaema joonistatud lillekaardid, millega mängisime täditütarde ja õega, et igaüks on üks lillesort
- klassikirjand "Millest jutustab klassitahvel", 6 kl (:D ???)
- vigases inglise keeles esikümne üleskirjutus Tartu Raadio saatest Top 20
- minu nägemus ilusaimast peokleidist (joonistatud aastal 1993)
- täispikkuses portree minust 6 kl-s, mille joonistas mu üliandekas pinginaaber, kelle oskust ma väga kadestasin (teksaseelik, retuusid ja.....kollased tennised - hmm hallooo?!??)
- lemmikpoisi koduaadress kirjutatuna roosale paberitükile
- 3 paberilehte lemmikpoisiga peetud musamõistatusest, kus tuleb vastavalt ära arvata ja paberile kirjutada kas loo esitaja, kui on antud pealkiri või pakkuda esitajale mõni tema loo nimi, 5 või 6 kl (me kumbki polnud inglise k grammatikas eriti osavad, see polnud takistus muidugi).
- anonüümkiri põhikooli algusest, põhjustest miks keegi arvab, et ma olen "värdjas toriseja"
- pinginaabri kirjutatud salakeelne kommentaar sellest, et lemmikpoiss mind tunni ajal kogu aeg vaatab
- anonüümkiri lemmikpoisile, kes vastab küsimusele "kas oli hea kuutõbine ja vaimuaigega koos eile tantsida", "Ei olnud". Siiani ei tea, kes selle kirjutas, kust see minu kätte sattus ja mis põhjustel need nimed ära teenisin.
- mõned pildid aiapeost perega, kus ma umbes viie aastane. Issi teeb lõket!
- mõned teatri ja kinopiletid 90ndate algusest
- klassiõe kirjutatud viie poole vihikuleheline lugu "Margiti elukroonika". Tõenäoliselt oli igav ajalootund, sest tegelasteks on peale minu veel Richard (ehk õige nimega Richelieu) ja Oliver Cromwell. Päris humoorikas on abielluda kord ühe ja siis teisega. Ja kokku 8 last saada.
- portreepildid täditütrest, pinginaabrist ja lapsepõlvesõbrannast. Samuti must endast ning noorpõlvepilt emmest (oi kui ilus!)
- 2 südantlõhestavat luuletust sellest, et "Sind ju ei ole" ja "kogu maailma tähed ei saa kunagi sinu omaks"...
- kaks kondoomi (aegunud)
- identifitseerimatud nostalgiaesemed nagu näiteks kuivanud sirelioks ja Tupla paber.
Lisaks loendamatu hulk kassipilte, lõigatud välja kassikalendrist.

Oh seda nostalgilist noorust :)!

Kommentaare ei ole: