reede, 26. veebruar 2010

Kolm ja pool hetke

Ma olen 18 ja Liisa on 2 aastat noorem. Aasta on vist`00. Me läheme Atlantisesse kohe peale selle avamist, et kindla peale ikka sisse saaks, hiljem on suurem tõenäosus, et kontrollitakse dokumente. Siis veel polnud aeg defitsiitväärtus, vaid raha. Seepärast me jõime vist ainult ühe õlle. Keegi tuttav tutvustas mind tolleaegsele Üliõpilasesinduse esimehele., uhke tunne oli ja rääkisime vist pikalt esinduse tööst üle tümaka. Aga Atlandi tümakas oli jõhker, kõige jõhkram oli muidugi see, et pidime seda kuulama tervelt 2,5 tundi enne Claire`s Birthday lavaletulekut. Ja siiis......eest teises reas, higi voolas ja kontserdijärgsel hommikul oli hääl kähe ning piimhape lihastes. Aga niiiiiii hea! Meeletu "About Last night" ja "Next big thing" ja....

Eelmise aasta TalveAkadeemia Nelijärvel. Vaiko esineb akustilisel kitarril ja peale seda on DJ-puldis. Lisaks muule heale kraamile mängib tantsuks Zappa 1969 aasta albumilt Hot Rats instrumentaalpala "Peaches en Regalia". Puhas rõõm!

Eile presidendi vastuvõtu kontserti vaadates tardusin veidi enam kui kaheks minutiks kui lavaaugust tõusis klaverdav Randalu ning elegantselt mustas Vaiko Eplik kandis ette oma loo "Nähtamatus". Minimalistlik, karge...niisama igatsuslik kui märtsilõpune varakevad. "Ma tahan elada su aias/ lausuda su okstele õisi/...."

Senikaua kuni head muusikat ja häid inimesi jätkub, pole maailm veel hukka läinud!

Sapphire: "They don't even know what it is to be a fan. Y'know? To truly love some silly little piece of music, or some band, so much that it hurts. "
Almost Famous (2000), Cameron Crowe

3 kommentaari:

SiimB ütles ...

Tänud! Sain ka nüüd teada, et Vaiko esines presidendi vastuvõtul. Pagana olümpia, kõik muud asjad lähevad mööda... Lähen nüüd vaatan, kas youtube'is või kuskil on video..

Littlewing ütles ...

Ma olen alati öelnud, et sport on tervist kahjustav tegevus. Otsisin, aga ei leidnud. Kui leiad, siis pln jaga mulle ka :). Vaataks hea meelega veel...

SiimB ütles ...

Ma juutuubist ei avastanud, aga ERR-i arhiivi järelvaatamise kaudu peaks saama.