kolmapäev, 17. oktoober 2007

konnasilmad ja kommunaalmaksud

korraga libises üle Tommy näo vari.
"Ma ei taha kunagi suureks saada, " lausus ta kindlalt.
"Mina ka mitte," ütles Annika.
"Ei, see pole midagi väärt, " sõnas Pipi."Suurtel inimestel pole kunagi midagi lõbusat. Neil on ainult kuhjaviisi igavat tööd, ja pentsikud riided, ja konnasilmad, ja kumminaalmaksud."
"Kommunaalmaksud on nende nimi," tähendas Annika.
"Üks kama kõik, " arvas Pipi. "Ja siis on nad läbinisti ebausklikud ja mõtlevad igasugu tobedusi. Nad usuvad, et tuleb suur õnnetus, kui mõnikord juhtud süües nuga suhu pistma ja palju muud sellesarnast."

"Pipi Pikksuka lood"
Astrid Lindgren

1 kommentaar:

Kadri ütles ...

Hei Margit!
See ei käi nüüd küll just selle postituse kohta aga... Vaatasin üle tüki aja su blogi ja olen sunnitud tõdema, et sa oled ikka uskumatult apla isuga kultuuritarbija. Ja see on väga lahe. Eriti panevad mind hämmastama su kontsertiülevaated. Muusika mõistmine ja tunnetamine sellisel moel pole kunagi minu oskuste hulka kuulunud, seega tundub see kõik mulle nagu mingi võõra kauge keele valdamine. Või salamaailm, millesse mina pole pühendatud. Hämmastav. Kui koju tagasi jõuan, siis plaanin sinuga koos kontsertile sattuda, äkki saan ka pühendatud (:
Kadri ikka Gruusiast